Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4978
Название: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА БАЗІ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ
Авторы: Плахотіна, А.О.
Ключевые слова: хмарні технології
освітній простір
інформаційне освітне середовище (ІОС)
ресурсна функція
комунікаційна функція
дистанційне навчання
Дата публикации: 9-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Модернізація освітнього простору, що проводиться на основі інформатизації освітнього процесу потребує аналізу можливостей використання різних засобів ІКТ для побудови інформаційного освітнього середовища (ІОС). Будь-яка технологічна реалізація ІОС зобов'язана забезпечити виконання двох основних функцій – ресурсної, тобто формування, розміщення та зберігання електронних освітніх ресурсів, та комунікаційної, тобто забезпечення оперативного віддаленого доступу до ресурсів учнів і викладача, а також комунікацій між ними. В даний час у більшості ВУЗів ІОС засновані на системах дистанційного навчання - «Moodle», «Sakai», «eLearning Server», «REDCLASS Learning», «WebTutor», «eLearning 4G», «Claroline LMS» тощо, що включають підсистему ресурсів і підсистему управління навчальним процесів. Подібні системи надають викладачеві широкий набір інструментів, використання яких дозволяє створити і розмістити в системі свій навчальний курс і організувати діяльність учнів з його освоєння. Разом з тим, подібні системи не завжди і не у всіх відносинах виявляються зручні викладачеві. Тобто актуальним є дослідження альтернативних засобів реалізації ІОС.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4978
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Plahotina.docx13,81 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.