Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4961
Назва: РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Автори: Млавець, А.І.
Ключові слова: особистісно-орієнтована підготовка
практично- орієнтована підготовка
демократичні тенденції
педагогічні явища
особистість студента
освітньо-розвиваюче середовище
Дата публікації: 6-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Внаслідок демократичних тенденцій у житті суспільства освітні системи, як його значущі складові, почали переносити акцент із масових педагогічних явищ на особистість студента, вивчення можливостей і обставин його індивідуального розвитку, умов саморозкриття і самореалізації людини на різних етапах її життєдіяльності. Ідею особистісно- і практично- орієнтованої підготовки майбутнього педагога розглядали такі вченні як О. С. Падалка, І.Ф. Прокопенко, С. О. Сисоєва, В. І. Євдокимов. Одним з провідних завдань сучасної освіти повинно стати створення такого освітньо-розвиваючого середовища, у результаті взаємодії з яким у майбутнього педагога формуються готовність до впровадження сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на підставі якої формується особистісна педагогічна концепція і технологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4961
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mlavest.docx14,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.