Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4961
Назва: | РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІКИ |
Автори: | Млавець, А.І. |
Ключові слова: | особистісно-орієнтована підготовка практично- орієнтована підготовка демократичні тенденції педагогічні явища особистість студента освітньо-розвиваюче середовище |
Дата публікації: | 6-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Внаслідок демократичних тенденцій у житті суспільства освітні системи, як його значущі складові, почали переносити акцент із масових педагогічних явищ на особистість студента, вивчення можливостей і обставин його індивідуального розвитку, умов саморозкриття і самореалізації людини на різних етапах її життєдіяльності. Ідею особистісно- і практично- орієнтованої підготовки майбутнього педагога розглядали такі вченні як О. С. Падалка, І.Ф. Прокопенко, С. О. Сисоєва, В. І. Євдокимов. Одним з провідних завдань сучасної освіти повинно стати створення такого освітньо-розвиваючого середовища, у результаті взаємодії з яким у майбутнього педагога формуються готовність до впровадження сучасних педагогічних технологій, розуміння ним своєї індивідуальної сутності, на підставі якої формується особистісна педагогічна концепція і технологія. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4961 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mlavest.docx | 14,27 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.