Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4920
Назва: СУТНІСТЬ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Босенко, В.О.
Ключові слова: особистісно-орієнтоване навчання
самостійність навчання
розвитк інтересу до навчання
розкриття індивідуальних пізнавальних можливостей
розвиток індивідуальних пізнавальних можливостей
допомога у самопізнанні
допомога у самоактуалізації
допомога у самореалізації
Дата публікації: 2-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Особистісно-орієнтоване навчання направлене на самостійність навчання, розвитку інтересу до навчання. Метою є визначення суб’єктного досвіду. Суб’єктний досвід – це досвід життєдіяльності, набутий людиною в конкретних умовах. Головні завдання: розкриття індивідуальних пізнавальних можливостей кожного учня; розвиток індивідуальних пізнавальних можливостей; допомога у самопізнанні, самоактуалізації, самореалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4920
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bosenko.docx13,41 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.