Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Назва: | МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ НАВЧАЛЬНИХ «ВИКОНАВЦІВ» (ВІРТУАЛЬНИХ РОБОТІВ) |
Автори: | Білоус, І.О. |
Ключові слова: | формування компетенцій продукт інформаційної діяльності компетенції методика навчання авлгоритмізації навчальні "виконавці" віртаульні роботи |
Дата публікації: | 1-чер-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна концепція української освіти робить акцент не тільки на засвоєння знань, умінь і навичок, а й на формування компетенцій, наявність яких свідчить про те, що студенти готові до застосування отриманих ними знань і умінь для вирішення життєвих завдань, що виходять за рамки репродуктивного рівня. Зокрема, такі компетенції повинні бути сформовані у студента по відношенню до продуктів інформаційної діяльності, до способів обміну цими продуктами, до способів їх зберігання, а також по відношенню до технічних і програмних засобів інформаційної діяльності. Ці компетенції розвиваються у студентів поступово, проходячи наступні рівні: рівень виконавського володіння компетенціями; рівень технологічного володіння компетенціями; рівень експертного володіння компетенціями; рівень аналітико-синтезуючого володіння компетенціями. Розвиток алгоритмічного мислення, в тому числі з умінням будувати алгоритми для конкретних виконавців, є в цільових предметних настановах нового Стандарту освіти. Розробка алгоритмів й написання програм надає простір для формування указаних компетенцій на всіх рівнях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4915 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bilous.docx | 13,13 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.