Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Назва: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ НАВЧАЛЬНИХ «ВИКОНАВЦІВ» (ВІРТУАЛЬНИХ РОБОТІВ)
Автори: Білоус, І.О.
Ключові слова: формування компетенцій
продукт інформаційної діяльності
компетенції
методика навчання авлгоритмізації
навчальні "виконавці"
віртаульні роботи
Дата публікації: 1-чер-2016
Короткий огляд (реферат): Сучасна концепція української освіти робить акцент не тільки на засвоєння знань, умінь і навичок, а й на формування компетенцій, наявність яких свідчить про те, що студенти готові до застосування отриманих ними знань і умінь для вирішення життєвих завдань, що виходять за рамки репродуктивного рівня. Зокрема, такі компетенції повинні бути сформовані у студента по відношенню до продуктів інформаційної діяльності, до способів обміну цими продуктами, до способів їх зберігання, а також по відношенню до технічних і програмних засобів інформаційної діяльності. Ці компетенції розвиваються у студентів поступово, проходячи наступні рівні: рівень виконавського володіння компетенціями; рівень технологічного володіння компетенціями; рівень експертного володіння компетенціями; рівень аналітико-синтезуючого володіння компетенціями. Розвиток алгоритмічного мислення, в тому числі з умінням будувати алгоритми для конкретних виконавців, є в цільових предметних настановах нового Стандарту освіти. Розробка алгоритмів й написання програм надає простір для формування указаних компетенцій на всіх рівнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4915
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilous.docx13,13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.