Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4915
Название: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ НАВЧАЛЬНИХ «ВИКОНАВЦІВ» (ВІРТУАЛЬНИХ РОБОТІВ)
Авторы: Білоус, І.О.
Ключевые слова: формування компетенцій
продукт інформаційної діяльності
компетенції
методика навчання авлгоритмізації
навчальні "виконавці"
віртаульні роботи
Дата публикации: 1-июн-2016
Краткий осмотр (реферат): Сучасна концепція української освіти робить акцент не тільки на засвоєння знань, умінь і навичок, а й на формування компетенцій, наявність яких свідчить про те, що студенти готові до застосування отриманих ними знань і умінь для вирішення життєвих завдань, що виходять за рамки репродуктивного рівня. Зокрема, такі компетенції повинні бути сформовані у студента по відношенню до продуктів інформаційної діяльності, до способів обміну цими продуктами, до способів їх зберігання, а також по відношенню до технічних і програмних засобів інформаційної діяльності. Ці компетенції розвиваються у студентів поступово, проходячи наступні рівні: рівень виконавського володіння компетенціями; рівень технологічного володіння компетенціями; рівень експертного володіння компетенціями; рівень аналітико-синтезуючого володіння компетенціями. Розвиток алгоритмічного мислення, в тому числі з умінням будувати алгоритми для конкретних виконавців, є в цільових предметних настановах нового Стандарту освіти. Розробка алгоритмів й написання програм надає простір для формування указаних компетенцій на всіх рівнях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4915
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет ІТВО)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bilous.docx13,13 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.