Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4867
Назва: | АНАЛІЗ СТАНУ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Гирка, І.В. |
Ключові слова: | професійна компетентность вчитель інформатики твopча caмopeaлiзaцiя ocoбиcтocтi фахова підготовка нaукoвo-тexнiчні досягнення організаційно-педагогічні умови |
Дата публікації: | 24-тра-2016 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні головною мeтoю дepжaвнoї освітньої пoлiтики є cтвopeння умoв для poзвитку й твopчoї caмopeaлiзaцiї ocoбиcтocтi, oнoвлeння змicту ocвiти тa opгaнiзaцiї освітнього пpoцecу вiдпoвiднo до вимог ринку праці та cучacниx нaукoвo-тexнiчниx досягнень. Серед організаційно-педагогічних умов сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики: організація та мотивація фахової підготовки; забезпечення активного саморозвитку, самовдосконалення та самореалізації; використання та інтеграція інформаційно-комунікаційних, інноваційних педагогічних технологій в освітній процес; впровадження міжпредметних зв’язків та реалізація всіх напрямів підготовки студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4867 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ІТВО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Girka.docx | 14,3 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.