Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДашкевич, О.С.-
dc.date.accessioned2016-05-24T06:19:18Z-
dc.date.available2016-05-24T06:19:18Z-
dc.date.issued2016-05-24-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4866-
dc.description.abstractУспішність якісної підготовки майбутніх спеціалістів залежить від формування їх графічної культури, так як графіка – це загальновизнаний язик передачі інформації, спосіб пізнання трьохмірного простору, гармонії існуючих в цьому просторі об’єктів, відображення їх в доступній формі. Великим недоліком лекційного процесу є його орієнтація на пасивне сприйняття студентами учбового матеріалу. Найбільш ефективними засобами передачі учбової інформації є візуальні засоби, які діють через органи зору Необхідне поєднання слова і наочності. Для підвищення результативності учбового процесу потрібно раціонально і ціле направлено використовувати допоміжні засоби навчання – схеми, креслення, діаграми, таблиціuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкультураuk_UK
dc.subjectграфічна культураuk_UK
dc.subjectкультура викладачаuk_UK
dc.subjectлекційний простірuk_UK
dc.subjectграфічні знання та умінняuk_UK
dc.titleГРАФІЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ІТВО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dashkevich.docx12,77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.