Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4866Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Дашкевич, О.С. | - |
| dc.date.accessioned | 2016-05-24T06:19:18Z | - |
| dc.date.available | 2016-05-24T06:19:18Z | - |
| dc.date.issued | 2016-05-24 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4866 | - |
| dc.description.abstract | Успішність якісної підготовки майбутніх спеціалістів залежить від формування їх графічної культури, так як графіка – це загальновизнаний язик передачі інформації, спосіб пізнання трьохмірного простору, гармонії існуючих в цьому просторі об’єктів, відображення їх в доступній формі. Великим недоліком лекційного процесу є його орієнтація на пасивне сприйняття студентами учбового матеріалу. Найбільш ефективними засобами передачі учбової інформації є візуальні засоби, які діють через органи зору Необхідне поєднання слова і наочності. Для підвищення результативності учбового процесу потрібно раціонально і ціле направлено використовувати допоміжні засоби навчання – схеми, креслення, діаграми, таблиці | uk_UK |
| dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
| dc.language.iso | other | uk_UK |
| dc.subject | культура | uk_UK |
| dc.subject | графічна культура | uk_UK |
| dc.subject | культура викладача | uk_UK |
| dc.subject | лекційний простір | uk_UK |
| dc.subject | графічні знання та уміння | uk_UK |
| dc.title | ГРАФІЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ІТВО) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Dashkevich.docx | 12,77 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.