Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКогут, Р.Й.-
dc.contributor.authorШандиба, О.В.-
dc.contributor.authorТернюк, М.Є.-
dc.contributor.authorПеченик, О.М.-
dc.date.accessioned2016-04-07T06:49:29Z-
dc.date.available2016-04-07T06:49:29Z-
dc.date.issued2016-04-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4840-
dc.description.abstractРозглянута система світових порогів знань, що використовується в інноваційній сфері та освіті. Показано зв’язок цих порогів знань із видами діяльності, які необхідні для їхнього досягнення шляхом реалізації фазових циклів загального інноваційно-інвестиційного циклу. Відмічено, що упорядковану систему світових порогів знань утворюють практично реалізовані в технології і техніці, теоретично обґрунтовані (досягнуті) технологічно та конструктивно, теоретично передбачені загальні, виходячи з положень природничих наук, ідеальні та світоглядні, теоретично передбачені соціально-гуманітарними науками пороги знань. Виділені шляхи отримання необхідних функціональних властивостей технічними об’єктами, що відповідають певним порогам знань.uk_UK
dc.titleСИСТЕМА СВІТОВИХ ПОРОГІВ ЗНАНЬ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСВІТИuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Когут Р.Й., Печеник О.М., Тернюк М.Є., Шандиба О.В..docx236,26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.