Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4840
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Когут, Р.Й. | - |
dc.contributor.author | Шандиба, О.В. | - |
dc.contributor.author | Тернюк, М.Є. | - |
dc.contributor.author | Печеник, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T06:49:29Z | - |
dc.date.available | 2016-04-07T06:49:29Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-07 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4840 | - |
dc.description.abstract | Розглянута система світових порогів знань, що використовується в інноваційній сфері та освіті. Показано зв’язок цих порогів знань із видами діяльності, які необхідні для їхнього досягнення шляхом реалізації фазових циклів загального інноваційно-інвестиційного циклу. Відмічено, що упорядковану систему світових порогів знань утворюють практично реалізовані в технології і техніці, теоретично обґрунтовані (досягнуті) технологічно та конструктивно, теоретично передбачені загальні, виходячи з положень природничих наук, ідеальні та світоглядні, теоретично передбачені соціально-гуманітарними науками пороги знань. Виділені шляхи отримання необхідних функціональних властивостей технічними об’єктами, що відповідають певним порогам знань. | uk_UK |
dc.title | СИСТЕМА СВІТОВИХ ПОРОГІВ ЗНАНЬ ДЛЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСВІТИ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Когут Р.Й., Печеник О.М., Тернюк М.Є., Шандиба О.В..docx | 236,26 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.