Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4817
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлексєєва, Г.С.-
dc.contributor.authorРотова, Н.В.-
dc.date.accessioned2016-03-28T11:01:51Z-
dc.date.available2016-03-28T11:01:51Z-
dc.date.issued2016-03-28-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4817-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес роботи над засвоєнням професійної лексики, яка має велике значення для науково-виробничої комунікації, сприяючи її інтелектуалізації, полегшує процес засвоєння знань та реалізації їх у майбутній фаховій діяльності, є засобом розширення активного професійного словникового запасу, підвищує культурний рівень майбутнього фахівця. Доведено, що найдоцільнішим для формування мовленнєвої фахової компетенції на основі науково-професійної термінології є використання текстів зі спеціальності – невеликих за обсягом, доступних за змістом, насичених словами, стійкими словосполученнями та граматичними конструкціями, характерними для мови спеціальності.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectфахова лексикаuk_UK
dc.subjectнауково-професійна термінологіяuk_UK
dc.subjectнауково-виробнича комунікаціяuk_UK
dc.subjectінформаційна культураuk_UK
dc.subjectформування мовленнєвої фахової компетенціїuk_UK
dc.subjectпрофесійний словниковий запасuk_UK
dc.titleЗАСВОЄННЯ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “РОСІЙСЬКА МОВА” ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Алексєєва Г.С., Ротова Н.В..docx40,91 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.