Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4809
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ловейкін, В. С. | - |
dc.contributor.author | Ромасевич, Ю. О. | - |
dc.contributor.author | Голдун, В. А. | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-28T08:41:24Z | - |
dc.date.available | 2016-03-28T08:41:24Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-28 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4809 | - |
dc.description.abstract | Розраховано динамічні навантаження у підвісці транспортного засобу під час опускання вантажу на його поверхню. Дослідження приведені із врахуванням припущення, щодо незмінності швидкості збігання канату з барабану. Для опису динаміки руху зведених мас транспортного засобу та вантажу протягом етапу навантаження підвіски та її вільних коливань використано диференціальне рівняння другого порядку зі змінними коефіцієнтами. Знайдено аналітичний розв’язок диференціального рівняння, що дало змогу встановити момент часу переходу між етапами, а також залежність, яка описує коефіцієнт динамічності підвіски транспортного засобу від маси вантажу і швидкості збігання канату з барабану. Знайдена залежність може бути використана для обґрунтування величини швидкості збігання канату з барабану на етапі навантаження підвіски транспортного засобу з метою зниження динамічних навантажень в ній. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навантаження | uk_UK |
dc.subject | підвіска | uk_UK |
dc.subject | аналіз | uk_UK |
dc.subject | опускання | uk_UK |
dc.title | ДИНАМІЧНИЙ АНАЛІЗ НАВАНТАЖЕННЯ ПІДВІСКИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ПРИ ОПУСКАННІ ВАНТАЖУ | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ловейкін В. С., Ромасевич Ю. О., Голдун В. А..pdf | 294,73 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.