Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧуєшкова, О.В.-
dc.date.accessioned2016-02-04T09:19:49Z-
dc.date.available2016-02-04T09:19:49Z-
dc.date.issued2016-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4790-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на правильності як визначальній ознаці мовленнєвої культури, наведено приклади типових порушень мовних норм у мовленні майбутніх інженерів-педагогів, запропоновано шляхи й методи усунення цих помилок. Підкреслено, що набуті студентами філологічні знання під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» сприятимуть формуванню загальної мовленнєвої культури, високого рівня подальшої фахової самоосвіти як майбутньої професійної еліти, так і суспільства в цілому.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмовленнєва культураuk_UK
dc.subjectмовленнєва діяльність педагогаuk_UK
dc.subjectмовна нормuk_UK
dc.subjectтипові порушення мовних нормuk_UK
dc.subjectсистема вправ і завданьuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf447,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.