Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4790
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чуєшкова, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-04T09:19:49Z | - |
dc.date.available | 2016-02-04T09:19:49Z | - |
dc.date.issued | 2016-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4790 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на правильності як визначальній ознаці мовленнєвої культури, наведено приклади типових порушень мовних норм у мовленні майбутніх інженерів-педагогів, запропоновано шляхи й методи усунення цих помилок. Підкреслено, що набуті студентами філологічні знання під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» сприятимуть формуванню загальної мовленнєвої культури, високого рівня подальшої фахової самоосвіти як майбутньої професійної еліти, так і суспільства в цілому. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | мовленнєва культура | uk_UK |
dc.subject | мовленнєва діяльність педагога | uk_UK |
dc.subject | мовна норм | uk_UK |
dc.subject | типові порушення мовних норм | uk_UK |
dc.subject | система вправ і завдань | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ) | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 447,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.