Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тіманюк, В.М. | - |
dc.contributor.author | Тіманюк, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-04T09:05:08Z | - |
dc.date.available | 2016-02-04T09:05:08Z | - |
dc.date.issued | 2016-02-04 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4789 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена використанню інноваційного методу «Портфоліо» в освітньому процесі, а саме при підготовці фахівців у галузі інтелектуальної власності. в контексті переходу до компетентнісного підходу. Розглянуто новий варіант моделі «Портфоліо» – портфоліо розвитку професійних компетенцій (ПРПК), в якому визначені цілі, завдання, функції, принципи формування та структурування накопичених за час навчання «потрібних» знань, що мають компетентнісного спрямованість. Розглянуто взаємозв'язок компетенцій, одержуваних у процесі навчання з майбутньою професійною діяльністю і вимогами роботодавців. Запропоновано шляхи і джерела отримання необхідних для сучасного фахівця додаткових знань і перетворення їх у конкретні практичні компетенції, що дозволяють підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | портфоліо | uk_UK |
dc.subject | портфоліо розвитку професійних компетенцій | uk_UK |
dc.subject | модель і структура портфоліо | uk_UK |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ПОРТФОЛІО» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ» | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 479,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.