Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТіманюк, В.М.-
dc.contributor.authorТіманюк, І.В.-
dc.date.accessioned2016-02-04T09:05:08Z-
dc.date.available2016-02-04T09:05:08Z-
dc.date.issued2016-02-04-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4789-
dc.description.abstractСтаття присвячена використанню інноваційного методу «Портфоліо» в освітньому процесі, а саме при підготовці фахівців у галузі інтелектуальної власності. в контексті переходу до компетентнісного підходу. Розглянуто новий варіант моделі «Портфоліо» – портфоліо розвитку професійних компетенцій (ПРПК), в якому визначені цілі, завдання, функції, принципи формування та структурування накопичених за час навчання «потрібних» знань, що мають компетентнісного спрямованість. Розглянуто взаємозв'язок компетенцій, одержуваних у процесі навчання з майбутньою професійною діяльністю і вимогами роботодавців. Запропоновано шляхи і джерела отримання необхідних для сучасного фахівця додаткових знань і перетворення їх у конкретні практичні компетенції, що дозволяють підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпортфоліоuk_UK
dc.subjectпортфоліо розвитку професійних компетенційuk_UK
dc.subjectмодель і структура портфоліоuk_UK
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ «ПОРТФОЛІО» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf479,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.