Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочина, В.В.-
dc.date.accessioned2016-02-03T12:44:24Z-
dc.date.available2016-02-03T12:44:24Z-
dc.date.issued2016-02-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4782-
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно- управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу).uk_UK
dc.description.sponsorshipУИПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectкультура професійного спілкуванняuk_UK
dc.subjectінженери- педагоги транспортної галузіuk_UK
dc.subjectвиди професійної діяльностіuk_UK
dc.subjectетапи професійного спілкуванняuk_UK
dc.subjectзмістuk_UK
dc.subjectкомплексний методuk_UK
dc.subjectформи інтерактивного навчанняuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf451,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.