Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочина, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T12:44:24Z | - |
dc.date.available | 2016-02-03T12:44:24Z | - |
dc.date.issued | 2016-02-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4782 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені результати дослідницької роботи щодо визначення педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі, які забезпечують її формування за видами інженерної професійної діяльності цих фахівців (проектувальної, експлуатаційної, ремонтної, організаційно- управлінської) на основі єдиної структури етапів спілкування, яка включає підготовчий етап (збір та обробку інформації) й етап реалізації спілкування (передачу інформації та ведення діалогу). | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УИПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UK |
dc.subject | культура професійного спілкування | uk_UK |
dc.subject | інженери- педагоги транспортної галузі | uk_UK |
dc.subject | види професійної діяльності | uk_UK |
dc.subject | етапи професійного спілкування | uk_UK |
dc.subject | зміст | uk_UK |
dc.subject | комплексний метод | uk_UK |
dc.subject | форми інтерактивного навчання | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 451,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.