Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4773
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумук, І.М.-
dc.date.accessioned2016-02-03T09:45:47Z-
dc.date.available2016-02-03T09:45:47Z-
dc.date.issued2016-02-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4773-
dc.description.abstractВ статті визначено зміст поняття медіакомпетентності. Класифіковані компетенції медіаосвіти та оглянуті її основні завдання під час підготовки майбутніх вчителів інформатики. Проаналізований розвиток медіаосвітньої науки та необхідність її впровадження в навчальний процес. Розглянута структура та основні показники медіакомпетентності як необхідної умови готовності вчителя до професіональної діяльності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмедіа компетентністьuk_UK
dc.subjectмедіаосвітаuk_UK
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UK
dc.subjectмедіа грамотністьuk_UK
dc.titleМЕДІАКОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЙОГО ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf448,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.