Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуделко, А. М.-
dc.date.accessioned2016-02-03T09:42:58Z-
dc.date.available2016-02-03T09:42:58Z-
dc.date.issued2016-02-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4772-
dc.description.abstractУ статті вирішується проблема структурування знань у підготовці майбутніх фахівців хімічної галузі. Теоретично обґрунтовано концептуальну структурну модель формування технічних понять. Визначено ознаки структурної моделі, а саме ознаки призначення, структури, принципу та механізму дії, характеристик та параметрів. Розроблено концептуальну структурну модель поняття «Хімічні технології», яка представляє собою ієрархію множини ознак.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectхімічна галузьuk_UK
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UK
dc.subjectструктурування змісту навчанняuk_UK
dc.subjectконцептуальна структурна модель,uk_UK
dc.subjectпоняття «хімічні технології»uk_UK
dc.subjectмножина ієрархічних ознакuk_UK
dc.subjectякість підготовкиuk_UK
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНА СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf581,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.