Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4772
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куделко, А. М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T09:42:58Z | - |
dc.date.available | 2016-02-03T09:42:58Z | - |
dc.date.issued | 2016-02-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4772 | - |
dc.description.abstract | У статті вирішується проблема структурування знань у підготовці майбутніх фахівців хімічної галузі. Теоретично обґрунтовано концептуальну структурну модель формування технічних понять. Визначено ознаки структурної моделі, а саме ознаки призначення, структури, принципу та механізму дії, характеристик та параметрів. Розроблено концептуальну структурну модель поняття «Хімічні технології», яка представляє собою ієрархію множини ознак. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | хімічна галузь | uk_UK |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UK |
dc.subject | структурування змісту навчання | uk_UK |
dc.subject | концептуальна структурна модель, | uk_UK |
dc.subject | поняття «хімічні технології» | uk_UK |
dc.subject | множина ієрархічних ознак | uk_UK |
dc.subject | якість підготовки | uk_UK |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНА СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПОНЯТТЯ «ХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ» | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 581,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.