Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/474
Назва: СТРАТЕГІЯ ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АГРОІМПОРТ»
Автори: Польшина, А. С.
Дата публікації: 3-сер-2012
Опис: Стратегія організація маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агроімпорт» [Текст] / А. С. Польшина ; кер. роботи В. А. Горбач // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/474
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polshyna_AS.pdf109,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.