Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4743
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фідровська, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Краснокутська, Т. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-14T10:58:58Z | - |
dc.date.available | 2015-09-14T10:58:58Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4743 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуті питання коливань в головній балці мостового крану, які виникають при пересуванні по мосту вантажного візка. Умовно прийнято, що маса, яка рівномірно розподілена по всій довжині балки, зосереджена в трьох точках, а саме всередині прольоту і двох крайніх точках. Були проведені розрахунки з урахуванням умов встановлення рейкової колії на мосту крана та закону розподілення навантаження від дії ходових коліс, які пересуваються по головній балці мосту мостового крану. При цьому враховувалися характеристики балки, тобто її прогін, жорсткість перерізу та інтенсивність розподілення маси. По результатам розрахунків зроблений висновок про вплив характеристик балки на резонансний режим коливань в головній балці. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | балка | uk_UK |
dc.subject | рейка | uk_UK |
dc.subject | колесо | uk_UK |
dc.subject | прогин | uk_UK |
dc.subject | частота коливання | uk_UK |
dc.subject | міст | uk_UK |
dc.subject | кран | uk_UK |
dc.subject | візок | uk_UK |
dc.subject | жорсткість | uk_UK |
dc.title | КОЛИВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ В ГОЛОВНІЙ БАЛЦІ МОСТОВОГО КРАНА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Машинобудування (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фідровська Н. М., Краснокутська Т. Б..docx | 97,95 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.