Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШемигон, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2015-09-11T07:06:18Z-
dc.date.available2015-09-11T07:06:18Z-
dc.date.issued2015-09-11-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4717-
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема підвищення якості професійної підготовки іноземних студентів, що навчаються на інженерних спеціальностях у вузах. Проаналізовано сутність і структуру професійної мотивації майбутніх інженерів, яка розглядається в якості основної умови, що сприяє вирішенню проблеми, підвищення якості професійної підготовки іноземних студентів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectіноземні студентиuk_UK
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk_UK
dc.subjectмотивиuk_UK
dc.subjectпотребиuk_UK
dc.subjectрефлексіяuk_UK
dc.subjectособливостіuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ НА ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf233 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.