Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАжиппо, О.Ю.-
dc.date.accessioned2015-09-11T06:53:56Z-
dc.date.available2015-09-11T06:53:56Z-
dc.date.issued2015-09-11-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4716-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано фактори навчальної мотивації майбутніх фахівців: реальна або формальна мета навчання, особистість викладача, ставлення професорсько-викладацького складу до студентів, психологічний фон у студентській групі. Визначено педагогічні резерви підвищення рівня навчальної мотивації майбутніх фахівців: цілеспрямована навчально-виховна діяльність та розвиток свідомого ставлення до майбутньої професійної діяльності – розуміння цінності засвоєних знань, прагнення до самореалізації й життєвих досягнень.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдиспозиційна мотиваціяuk_UK
dc.subjectситуаційна мотиваціяuk_UK
dc.subjectпроцес формування мотивівuk_UK
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UK
dc.subjectфактори навчальної мотиваціїuk_UK
dc.subjectпровідні мотиви до навчанняuk_UK
dc.subjectособливість навчальної мотивації сучасних студентівuk_UK
dc.titleФАКТОРИ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СУЧАСНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf216,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.