Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4716
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ажиппо, О.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-11T06:53:56Z | - |
dc.date.available | 2015-09-11T06:53:56Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-11 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4716 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано фактори навчальної мотивації майбутніх фахівців: реальна або формальна мета навчання, особистість викладача, ставлення професорсько-викладацького складу до студентів, психологічний фон у студентській групі. Визначено педагогічні резерви підвищення рівня навчальної мотивації майбутніх фахівців: цілеспрямована навчально-виховна діяльність та розвиток свідомого ставлення до майбутньої професійної діяльності – розуміння цінності засвоєних знань, прагнення до самореалізації й життєвих досягнень. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | диспозиційна мотивація | uk_UK |
dc.subject | ситуаційна мотивація | uk_UK |
dc.subject | процес формування мотивів | uk_UK |
dc.subject | навчальна мотивація | uk_UK |
dc.subject | фактори навчальної мотивації | uk_UK |
dc.subject | провідні мотиви до навчання | uk_UK |
dc.subject | особливість навчальної мотивації сучасних студентів | uk_UK |
dc.title | ФАКТОРИ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СУЧАСНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 216,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.