Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4715
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ротова, Н.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-11T06:42:37Z | - |
dc.date.available | 2015-09-11T06:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-11 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4715 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються інтерактивні методи навчання, які ґрунтуються не на парадигмі засвоєння нових знань, умінь і навичок, а на парадигмі самостійного пошуку знань, результатом якого має ставати розвиток особистості кожного студента. Проаналізовано особливості використання методів: кейс-стаді, дослідницького, евристичного та рольові ігри. Саме застосування таких методів на заняттях з російської мови у іноземних студентів сприяє досягненню високого рівня активності навчальної діяльності. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UK |
dc.subject | ефективність навчально-виховного процесу | uk_UK |
dc.subject | кейс-стаді | uk_UK |
dc.subject | дослідницький та евристичний методи | uk_UK |
dc.subject | рольові ігри | uk_UK |
dc.title | ДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 290,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.