Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРотова, Н.В.-
dc.date.accessioned2015-09-11T06:42:37Z-
dc.date.available2015-09-11T06:42:37Z-
dc.date.issued2015-09-11-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4715-
dc.description.abstractУ статті розглядаються інтерактивні методи навчання, які ґрунтуються не на парадигмі засвоєння нових знань, умінь і навичок, а на парадигмі самостійного пошуку знань, результатом якого має ставати розвиток особистості кожного студента. Проаналізовано особливості використання методів: кейс-стаді, дослідницького, евристичного та рольові ігри. Саме застосування таких методів на заняттях з російської мови у іноземних студентів сприяє досягненню високого рівня активності навчальної діяльності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UK
dc.subjectефективність навчально-виховного процесуuk_UK
dc.subjectкейс-стадіuk_UK
dc.subjectдослідницький та евристичний методиuk_UK
dc.subjectрольові ігриuk_UK
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНОМУ ВНЗuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf290,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.