Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О. Г.-
dc.date.accessioned2015-09-10T08:12:02Z-
dc.date.available2015-09-10T08:12:02Z-
dc.date.issued2015-09-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4712-
dc.description.abstractУточнено суть і структуру професійної компетентності педагога (когнітивний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний компоненти). Обґрунтовано доцільність формування педагогічної компетентності на засадах гуманітарного підходу. Визначено зміст, принципи, педагогічні умови, освітні стратегії, технології формування професійної компетентності педагога на гуманітарних засадах. Обрано параметри для оцінки сформованості професійної компетентності педагогаuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентність педагогаuk_UK
dc.subjectформування професійної компетентності педагогаuk_UK
dc.subjectосвітня технологіяuk_UK
dc.subjectгуманітарний підхідuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ГУМАНІТАРНОГО ПІДХОДУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf301,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.