Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4712
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, О. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T08:12:02Z | - |
dc.date.available | 2015-09-10T08:12:02Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4712 | - |
dc.description.abstract | Уточнено суть і структуру професійної компетентності педагога (когнітивний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний компоненти). Обґрунтовано доцільність формування педагогічної компетентності на засадах гуманітарного підходу. Визначено зміст, принципи, педагогічні умови, освітні стратегії, технології формування професійної компетентності педагога на гуманітарних засадах. Обрано параметри для оцінки сформованості професійної компетентності педагога | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна компетентність педагога | uk_UK |
dc.subject | формування професійної компетентності педагога | uk_UK |
dc.subject | освітня технологія | uk_UK |
dc.subject | гуманітарний підхід | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ГУМАНІТАРНОГО ПІДХОДУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 301,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.