Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4712
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, О. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T08:12:02Z | - |
dc.date.available | 2015-09-10T08:12:02Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-10 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4712 | - |
dc.description.abstract | Уточнено суть і структуру професійної компетентності педагога (когнітивний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний компоненти). Обґрунтовано доцільність формування педагогічної компетентності на засадах гуманітарного підходу. Визначено зміст, принципи, педагогічні умови, освітні стратегії, технології формування професійної компетентності педагога на гуманітарних засадах. Обрано параметри для оцінки сформованості професійної компетентності педагога | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | професійна компетентність педагога | uk_UK |
dc.subject | формування професійної компетентності педагога | uk_UK |
dc.subject | освітня технологія | uk_UK |
dc.subject | гуманітарний підхід | uk_UK |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ГУМАНІТАРНОГО ПІДХОДУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 301,03 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.