Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4712
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарченко, О. Г.-
dc.date.accessioned2015-09-10T08:12:02Z-
dc.date.available2015-09-10T08:12:02Z-
dc.date.issued2015-09-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4712-
dc.description.abstractУточнено суть і структуру професійної компетентності педагога (когнітивний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний компоненти). Обґрунтовано доцільність формування педагогічної компетентності на засадах гуманітарного підходу. Визначено зміст, принципи, педагогічні умови, освітні стратегії, технології формування професійної компетентності педагога на гуманітарних засадах. Обрано параметри для оцінки сформованості професійної компетентності педагогаuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентність педагогаuk_UK
dc.subjectформування професійної компетентності педагогаuk_UK
dc.subjectосвітня технологіяuk_UK
dc.subjectгуманітарний підхідuk_UK
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА НА ЗАСАДАХ ГУМАНІТАРНОГО ПІДХОДУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf301,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.