Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепурко, І.П.-
dc.date.accessioned2015-09-10T06:35:13Z-
dc.date.available2015-09-10T06:35:13Z-
dc.date.issued2015-09-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4707-
dc.description.abstractУ статті розглядається робота студентів у малих групах як складова інтерактивних технологій. Інтерактивні технології сприяють формуванню в майбутніх інженерів-педагогів умінь та якостей, які необхідні викладачу. Наведено переваги навчання в малих групах, принципи та особливості організації малих груп за якісним та кількісним складом студентів, загальний алгоритм роботи викладача та студентів у малих групах.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectтехнології навчанняuk_UK
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UK
dc.subjectмалі групиuk_UK
dc.subjectсклад групиuk_UK
dc.subjectвзаємне навчанняuk_UK
dc.subjectвзаємодіuk_UK
dc.subjectспівпрацяuk_UK
dc.subjectобговоренняuk_UK
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У МАЛИХ ГРУПАХ У КОНТЕКСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf220,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.