Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, І.Д.-
dc.date.accessioned2015-09-09T07:39:13Z-
dc.date.available2015-09-09T07:39:13Z-
dc.date.issued2015-09-09-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4704-
dc.description.abstractУ статті визначено основні компоненти моніторингу якості освіти, визначено його завдання та шляхи реалізації. Окреслено роль контрольних заходів та комплексної діагностики в якісній підготовці фахівців та основні напрями освітнього моніторингуuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмоніторингuk_UK
dc.subjectякість освітиuk_UK
dc.subjectуправління якістю освітиuk_UK
dc.subjectстандарти якостіuk_UK
dc.subjectмоніторинг рівня якості освітиuk_UK
dc.titleМОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf257,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.