Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасильникова, Г.В.-
dc.date.accessioned2015-09-08T12:03:18Z-
dc.date.available2015-09-08T12:03:18Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4700-
dc.description.abstractУ статті розглянуті типові етапи розробки та впровадження системи моніторингу якості професійної підготовки фахівців на інституційному рівні: аналіз складових освітньої системи вищого навчального закладу, цілепокладання, проектування, впровадження та постійне покращення. Виявлені чинники, що впливають на вибір вищим навчальним закладом власної стратегії розбудови системи моніторингу, зокрема його ресурсне забезпечення, місія, практика управлінської діяльності та корпоративна культура якості.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмоніторингuk_UK
dc.subjectсистема моніторингuk_UK
dc.subjectсистема управління якістюuk_UK
dc.subjectякість професійної підготовки фахівцівuk_UK
dc.titleСТРАТЕГІЯ РОЗРОБЛЕННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf313,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.