Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Д.В.-
dc.date.accessioned2015-09-08T11:57:29Z-
dc.date.available2015-09-08T11:57:29Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4699-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вимоги до змісту професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. Визначено етапи створення й удосконалення змісту професійно-правової підготовки інженера-педагога в умовах вищого інженерно- педагогічного навчального закладу. Теоретично обґрунтовано наповнення змістового блоку системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмайбутній інженер-педагогuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійно- правова підготовкаuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectкомпоненти системи підготовкиuk_UK
dc.subjectзмістовий блокuk_UK
dc.subjectвищий інженерно-педагогічний навчальний закладuk_UK
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТОВОГО БЛОКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНО- ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf282,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.