Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4696Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Олійник, Н.Ю. | - |
| dc.contributor.author | Половін, Б.А. | - |
| dc.date.accessioned | 2015-09-08T11:29:06Z | - |
| dc.date.available | 2015-09-08T11:29:06Z | - |
| dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4696 | - |
| dc.description.abstract | У роботі розглядається підхід до навчання на базі персонального навчального середовища (PLE). Відмічаються його переваги та недоліки, способи впровадження його до навчального процесу та інтеграції з іншими підходами та системами. Також розглядаються перспективи розвитку цього підходу та проблеми, що виникають при його використанні. | uk_UK |
| dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
| dc.language.iso | other | uk_UK |
| dc.subject | персональне навчальне середовище | uk_UK |
| dc.subject | система управління навчанням | uk_UK |
| dc.subject | система підтримки навчання та продуктивності | uk_UK |
| dc.subject | методика навчання | uk_UK |
| dc.subject | мотивація | uk_UK |
| dc.title | ПЕРСОНАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | uk_UK |
| dc.type | Other | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5.pdf | 219,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.