Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Н.Ю.-
dc.contributor.authorПоловін, Б.А.-
dc.date.accessioned2015-09-08T11:29:06Z-
dc.date.available2015-09-08T11:29:06Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4696-
dc.description.abstractУ роботі розглядається підхід до навчання на базі персонального навчального середовища (PLE). Відмічаються його переваги та недоліки, способи впровадження його до навчального процесу та інтеграції з іншими підходами та системами. Також розглядаються перспективи розвитку цього підходу та проблеми, що виникають при його використанні.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectперсональне навчальне середовищеuk_UK
dc.subjectсистема управління навчаннямuk_UK
dc.subjectсистема підтримки навчання та продуктивностіuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.titleПЕРСОНАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf219,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.