Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Д.В.-
dc.date.accessioned2015-09-08T08:00:42Z-
dc.date.available2015-09-08T08:00:42Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4692-
dc.description.abstractУ статті розглянуто один з напрямів підвищення ефективності професійної підготовки майбутнього інженера-педагога шляхом створення й упровадження нової концепції його професійно-правової підготовки. Визначено провідні ідеї концепції, теоретично обґрунтовано основні принципи професійно-правової підготовки інженера-педагогаuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмайбутній інженер-педагогuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійно- правова підготовкаuk_UK
dc.subjectконцепціяuk_UK
dc.subjectпринципиuk_UK
dc.subjectпровідні ідеїuk_UK
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UK
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf252,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.