Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4692
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, Д.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T08:00:42Z | - |
dc.date.available | 2015-09-08T08:00:42Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-08 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4692 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто один з напрямів підвищення ефективності професійної підготовки майбутнього інженера-педагога шляхом створення й упровадження нової концепції його професійно-правової підготовки. Визначено провідні ідеї концепції, теоретично обґрунтовано основні принципи професійно-правової підготовки інженера-педагога | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | майбутній інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | професійно- правова підготовка | uk_UK |
dc.subject | концепція | uk_UK |
dc.subject | принципи | uk_UK |
dc.subject | провідні ідеї | uk_UK |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UK |
dc.title | КОНЦЕПЦІЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 252,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.