Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л.В.-
dc.date.accessioned2015-09-08T07:33:59Z-
dc.date.available2015-09-08T07:33:59Z-
dc.date.issued2015-09-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4691-
dc.description.abstractУ статті запропоновано підходи щодо створення середовища вищого інженерно- педагогічного навчального закладу в напрямі формування інноваційної культури кураторів академічних груп. Доведено, що за цих умов середовище слід будувати на засадах цілісності. Це дозволить сформувати базові основи інноваційної культури фахівців, забезпечити підтримуючі заходи щодо самоосвіти кураторів у напрямі її вдосконалення та створити умови для демонстрації результатів її сформованості через проведення конкурсів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectінноваційна культураuk_UK
dc.subjectконкурсuk_UK
dc.subjectкуратор академічної групиuk_UK
dc.subjectпринципuk_UK
dc.subjectсамоосвітаuk_UK
dc.subjectсередовищеuk_UK
dc.subjectфункціїuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КУРАТОРІВ АКАДЕМІЧНИХ ГРУП У СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf308,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.