Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, С.А.-
dc.contributor.authorСалтанова, Т.Г.-
dc.date.accessioned2015-09-07T12:23:48Z-
dc.date.available2015-09-07T12:23:48Z-
dc.date.issued2015-09-07-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4684-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу стану дослідження проблеми адаптації сучасними науковцями. Особлива увага приділяється висвітленню соціально-особистісного аспекту адаптації першокурсників до вимог вищого навчального закладу та з'ясуванню напрямку подальшого дослідження цього питання в педагогіці.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UK
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяuk_UK
dc.subjectдезадаптаціяuk_UK
dc.subjectсоціально-особистісний аспектuk_UK
dc.subjectпершокурсникиuk_UK
dc.titleСТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf311,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.