Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛелюк, А. И.-
dc.date.accessioned2015-09-03T12:26:14Z-
dc.date.available2015-09-03T12:26:14Z-
dc.date.issued2015-09-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4677-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены роль и структура учебной практики в ВУЗах I-II уровня аккредитации в рамках действующих учебных программ. Проанализированы возможные способы оптимизации структуры учебной практики для улучшения подготовки студентов. Предложены новые подходы к роли учебной практики и её проведению в условиях техникумов и колледжей.uk_UK
dc.description.sponsorshipУИПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectучебная практикаuk_UK
dc.subjectроль учебной практикиuk_UK
dc.subjectструктура учебной практики;uk_UK
dc.subjectтехникумuk_UK
dc.subjectколледжuk_UK
dc.subjectподготовка младшего специалистаuk_UK
dc.subjectподготовка бакалавраuk_UK
dc.titleУЧЕБНАЯ ПРАКТИКА – КОМПОНЕНТ КОМПЛЕКСНОЙ ПОДГОТОВКИ МЛАДШЕГО СПЕЦИАЛИСТАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf287,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.