Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородієнко, О. В.-
dc.date.accessioned2015-09-03T11:47:51Z-
dc.date.available2015-09-03T11:47:51Z-
dc.date.issued2015-09-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4674-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування в управлінні структурним підрозділом із продажу послуг зв’язку та обслуговування споживачів коучингового підходу. Представлено елементи професійної компетентності, розвиток яких є необхідним для здійснення функцій управління із застосуванням коучингового підходу; на їх основі обґрунтовано модель розвитку професійної компетентності, яка забезпечує набуття необхідних знань, умінь та навичок та сприяє використанню набутої компетентності в роботі керівника.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectсистема розвиткуuk_UK
dc.subjectкерівники структурних підрозділівuk_UK
dc.subjectкоучинговий підхідuk_UK
dc.subjectпродаж послуг зв’язкуuk_UK
dc.subjectобслуговування споживачівuk_UK
dc.titleМОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ІЗ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ ЗВ’ЯЗКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ НА ЗАСАДАХ КОУЧИНГОВОГО ПІДХОДУuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf295,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.