Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосохова, І.С.-
dc.contributor.authorКазачінер, О.С.-
dc.date.accessioned2015-09-03T11:43:55Z-
dc.date.available2015-09-03T11:43:55Z-
dc.date.issued2015-09-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4673-
dc.description.abstractУ статті виділено критерії, згідно з якими підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів та студентів є ефективною, розроблено рівні підготовки педагога до цієї діяльності та рекомендації щодо підготовки педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень тих, хто навчаєтьсяuk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectоцінюванняuk_UK
dc.subjectвиди оцінювання навчальних досягнень учнівuk_UK
dc.subjectпроцес оцінюванняuk_UK
dc.subjectкритерії оцінюванняuk_UK
dc.subjectрівні оцінюванняuk_UK
dc.subjectконтрольuk_UK
dc.subjectдіагностикаuk_UK
dc.subjectпідготовка педагогаuk_UK
dc.titleПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА ДО ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf322,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.