Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4673
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Посохова, І.С. | - |
dc.contributor.author | Казачінер, О.С. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-03T11:43:55Z | - |
dc.date.available | 2015-09-03T11:43:55Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4673 | - |
dc.description.abstract | У статті виділено критерії, згідно з якими підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів та студентів є ефективною, розроблено рівні підготовки педагога до цієї діяльності та рекомендації щодо підготовки педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень тих, хто навчається | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | оцінювання | uk_UK |
dc.subject | види оцінювання навчальних досягнень учнів | uk_UK |
dc.subject | процес оцінювання | uk_UK |
dc.subject | критерії оцінювання | uk_UK |
dc.subject | рівні оцінювання | uk_UK |
dc.subject | контроль | uk_UK |
dc.subject | діагностика | uk_UK |
dc.subject | підготовка педагога | uk_UK |
dc.title | ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА ДО ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 322,17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.