Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, В.Г.-
dc.date.accessioned2015-09-03T07:28:47Z-
dc.date.available2015-09-03T07:28:47Z-
dc.date.issued2015-09-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4670-
dc.description.abstractОбґрунтовано використання групи дуальних технологічних компетентностей при навчанні майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Визначено зміст дуальної компетентності з проектування технічних об’єктів та методик їх навчання і дуальної компетентності з використання технічних об’єктів та методик їх навчання, а також виокремленні знання і вміння по кожній дуальній компетентності, якими повинен володіти майбутній інженер-педагог комп’ютерного профілю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженер-педагогuk_UK
dc.subjectдуальні компетентностіuk_UK
dc.subjectтехнологічна компетентністьuk_UK
dc.subjectзміст професійної підготовкиuk_UK
dc.titleЗМІСТ ДУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf293,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.