Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4667
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ржевська, Г.С. | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-03T07:09:22Z | - |
dc.date.available | 2015-09-03T07:09:22Z | - |
dc.date.issued | 2015-09-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4667 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується поняття «інформаційна культура» в контексті організаційного підходу, а також обґрунтовуються перспективності цього підходу при формуванні інформаційної культури в іноземних студентів – майбутніх інженерів-педагогів. Зважаючи на особливості навчання студентів-іноземців, зокрема відсутності адекватних засобів комунікації при навчанні нерідною для них мовою, застосування організаційного підходу, який передбачає вплив освітнього середовища, може виявитися більш ефективним як при формуванні інформаційної культури, так і в загальному процесі навчання. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UK |
dc.subject | організаційна культура | uk_UK |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UK |
dc.subject | інженери-педагоги | uk_UK |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UK |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 508,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.