Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРжевська, Г.С.-
dc.date.accessioned2015-09-03T07:09:22Z-
dc.date.available2015-09-03T07:09:22Z-
dc.date.issued2015-09-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4667-
dc.description.abstractУ статті аналізується поняття «інформаційна культура» в контексті організаційного підходу, а також обґрунтовуються перспективності цього підходу при формуванні інформаційної культури в іноземних студентів – майбутніх інженерів-педагогів. Зважаючи на особливості навчання студентів-іноземців, зокрема відсутності адекватних засобів комунікації при навчанні нерідною для них мовою, застосування організаційного підходу, який передбачає вплив освітнього середовища, може виявитися більш ефективним як при формуванні інформаційної культури, так і в загальному процесі навчання.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінформаційна культураuk_UK
dc.subjectорганізаційна культураuk_UK
dc.subjectіноземні студентиuk_UK
dc.subjectінженери-педагогиuk_UK
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf508,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.