Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л.В.-
dc.date.accessioned2015-07-02T11:38:58Z-
dc.date.available2015-07-02T11:38:58Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4626-
dc.description.abstractНа сьогодні факт охоплення кризовими процесами всіх освітянських ланок визнається більшістю провідних вітчизняних вчених. Такий стан пов’язується зокрема і з наслідками дисгармонійності педагогічної системи, у якій домінує переважно мінімальна психомоторна активність. Подолати цей недолік береться ноосферна освіта, яка спирається на втілення в освітню практику принципово інших підходів до організації навчальної діяльності, заснованих на гармонійному поєднанні роботи правої та лівої півкуль головного мозку людини. Позитивний результат досягається через застосування не лише традиційного дискурсивно-логічного, але, головним чином, образного мислення.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectноосферна освітаuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectкризови процесиuk_UK
dc.subjectдискурсивно-логічне мисленняuk_UK
dc.subjectобразне мисленняuk_UK
dc.titleОСНОВИ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtefan.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.