Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4626
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T11:38:58Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T11:38:58Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4626 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні факт охоплення кризовими процесами всіх освітянських ланок визнається більшістю провідних вітчизняних вчених. Такий стан пов’язується зокрема і з наслідками дисгармонійності педагогічної системи, у якій домінує переважно мінімальна психомоторна активність. Подолати цей недолік береться ноосферна освіта, яка спирається на втілення в освітню практику принципово інших підходів до організації навчальної діяльності, заснованих на гармонійному поєднанні роботи правої та лівої півкуль головного мозку людини. Позитивний результат досягається через застосування не лише традиційного дискурсивно-логічного, але, головним чином, образного мислення. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | ноосферна освіта | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
dc.subject | кризови процеси | uk_UK |
dc.subject | дискурсивно-логічне мислення | uk_UK |
dc.subject | образне мислення | uk_UK |
dc.title | ОСНОВИ НООСФЕРНОЇ ОСВІТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtefan.docx | 12,36 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.