Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шалімова, І.М. | - |
dc.contributor.author | Швачка, Л.С. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T11:07:13Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T11:07:13Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4624 | - |
dc.description.abstract | Одним з головних видів мотивації є мотивація навчально-пізнавальної діяльності, яка являє собою сукупність зовнішніх спонукань, індивідуальних прагнень і раціональних доводів, що визначають прийняття студентом аргументованого рішення про продовження навчання; процес формування внутрішньої готовності до прийняття такого рішення, обумовлена соціальними обставинами й особистісними якостями дорослої людини, що визначають і стимулюють її учбово-пізнавальну активність. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльность | uk_UK |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UK |
dc.subject | формування мотивації | uk_UK |
dc.subject | учбово-пізнавальна активність | uk_UK |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ УІПА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ShalimovaShvachka.docx | 12,14 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.