Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШалімова, І.М.-
dc.contributor.authorШвачка, Л.С.-
dc.date.accessioned2015-07-02T11:07:13Z-
dc.date.available2015-07-02T11:07:13Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4624-
dc.description.abstractОдним з головних видів мотивації є мотивація навчально-пізнавальної діяльності, яка являє собою сукупність зовнішніх спонукань, індивідуальних прагнень і раціональних доводів, що визначають прийняття студентом аргументованого рішення про продовження навчання; процес формування внутрішньої готовності до прийняття такого рішення, обумовлена соціальними обставинами й особистісними якостями дорослої людини, що визначають і стимулюють її учбово-пізнавальну активність.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльностьuk_UK
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UK
dc.subjectформування мотиваціїuk_UK
dc.subjectучбово-пізнавальна активністьuk_UK
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ УІПАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShalimovaShvachka.docx12,14 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.