Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосохова, І.С.-
dc.contributor.authorЛитвинчук, О.М.-
dc.date.accessioned2015-07-02T08:16:24Z-
dc.date.available2015-07-02T08:16:24Z-
dc.date.issued2015-07-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4618-
dc.description.abstractВ залежності від способу впливу, педагогічні умови підрозділяються на зовнішні та внутрішні. Зовнішні умови виступають продуктом функціонування зовнішнього середовища. Під внутрішніми визнають педагогічні умови, які є завданнями педагогічного процесу та являють собою сукупність педагогічних заходів, що забезпечують ефективне рішення цих завдань.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectздоров’язбереження студентаuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectумови зовнішні та внутрішніuk_UK
dc.subjectпедагогічний процесuk_UK
dc.subjectпедагогічні заходиuk_UK
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PosohovaLitvinchuk.docx12,59 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.