Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Посохова, І.С. | - |
dc.contributor.author | Литвинчук, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-02T08:16:24Z | - |
dc.date.available | 2015-07-02T08:16:24Z | - |
dc.date.issued | 2015-07-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4618 | - |
dc.description.abstract | В залежності від способу впливу, педагогічні умови підрозділяються на зовнішні та внутрішні. Зовнішні умови виступають продуктом функціонування зовнішнього середовища. Під внутрішніми визнають педагогічні умови, які є завданнями педагогічного процесу та являють собою сукупність педагогічних заходів, що забезпечують ефективне рішення цих завдань. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | здоров’язбереження студента | uk_UK |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UK |
dc.subject | умови зовнішні та внутрішні | uk_UK |
dc.subject | педагогічний процес | uk_UK |
dc.subject | педагогічні заходи | uk_UK |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет МОП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PosohovaLitvinchuk.docx | 12,59 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.