Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерницький, О.М.-
dc.date.accessioned2015-07-01T06:56:57Z-
dc.date.available2015-07-01T06:56:57Z-
dc.date.issued2015-07-01-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4601-
dc.description.abstractвітчизняних вчених, що розглядали його ефективність, виокремлювали його параметри і показники, розглядаючи це середовище як систему, що функціонує і розвивається за визначеними законами (В. Ясвін, В. Слободчиков та ін.) Проблема ролі освітнього середовища у суспільному житті та освіті не втрачає своєї актуальності і вивчається вченими сучасної України. Оскільки формування особистісної сфери фахівця здійснюється під впливом не тільки цілеспрямованого освітнього процесу, але й специфічного професійного середовища.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UK
dc.subjectсуспільне життяuk_UK
dc.subjectособистісна сфера фахівцяuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectпрофесійне середовищеuk_UK
dc.titleРОЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ ТА ОСВІТІ УКРАЇНИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет МОП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kernistkiy.docx12,77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.