Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/444
Название: ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Крецул, Р. М.
Дата публикации: 2-авг-2012
Описание: Особливості планування комплексу маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Р. М. Крецул // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 50.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/444
Располагается в коллекциях:Тези студентів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Krecul_RM.pdf124,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.