Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрецул, Р. М.-
dc.date.accessioned2012-08-02T11:39:36Z-
dc.date.available2012-08-02T11:39:36Z-
dc.date.issued2012-08-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/444-
dc.descriptionОсобливості планування комплексу маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Р. М. Крецул // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 50.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВАru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krecul_RM.pdf124,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.