Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4401
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛис, Ю.С.-
dc.date.accessioned2015-06-17T09:08:05Z-
dc.date.available2015-06-17T09:08:05Z-
dc.date.issued2015-06-17-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4401-
dc.description.abstractДослідження педагогічної діяльності свідчать про її високу емоційну напруженість (С. Вершловський, Н. Кузьміна, А. Маркова, Л. Мітіна та ін.). Висока емоційна напруженість зумовлена наявністю великої кількості факторів ризику, стрес-факторів, які постійно присутні в роботі викладача і впливають на його самопочуття, працездатність і якість професійної діяльності.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльныстьuk_UK
dc.subjectфізичне здоров’є студентівuk_UK
dc.subjectфізичне здоров’є викладачівuk_UK
dc.subjectфактори ризикуuk_UK
dc.subjectстрес-факториuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗДОРОВ´Я ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lis.docx14,42 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.