Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Ю. В.-
dc.contributor.authorОлексюк, Ю. М.-
dc.date.accessioned2015-06-16T12:16:53Z-
dc.date.available2015-06-16T12:16:53Z-
dc.date.issued2015-06-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4366-
dc.description.abstractНа сучасному етапі існує велика кількість трактувань терміну «конкуренція». Як економічна категорія, конкуренція - це економічна боротьба, суперництво між відокремленими виробниками продукції, робіт, послуг щодо задоволення своїх інтересів, пов'язаних з продажем цієї продукції, виконаних робіт, наданням послуг одним і тим же споживачам. З точки зору теоретичних основ самого явища, конкуренція є проявом об'єктивних процесів у господарській діяльності: зниження витрат виробництва або задоволення потреб споживачів. Сама ж боротьба, суперництво при цьому виступає в якості видимої її частини, предмету розгляду в економічних доктринах.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectекономічна категоріяuk_UK
dc.subjectекономічна боротьбаuk_UK
dc.subjectгосподарська діяльностьuk_UK
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FedorovaOleksyuk.docx13,46 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.