Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4117
Title: | Методика навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей |
Authors: | Швецова, Ганна Андріївна |
Keywords: | графічний редактор Macromedia Flash методична система система професійної діяльності метод навчання комбінований засіб навчання майбутні вчителі фізико-математичних спеціальностей трирівнева структура змісту навчання |
Issue Date: | 31-Mar-2015 |
Abstract: | Швецова Г.А. Методика навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання (технічні дисципліни)" / Г.А. Швецова. — Х., 2015. — 20 с. |
Description: | Дисертація присвячена проблемі навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. Визначено, що для реалізації вимог державних стандартів методика навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей має розроблятися на основі моделі методичної системи, що ґрунтується на її взаємопов’язаності з системою професійної діяльності, що дозволяє урахувати специфіку майбутньої професійної діяльності вчителів та ієрархічну побудову змісту навчання основ комп’ютерної графіки. Теоретично обґрунтовано та розроблено цілі, зміст, метод та засоби навчання на основі розробленої моделі методичної системи навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. Експериментальні дослідження підтвердили підвищення якості навчання основам комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4117 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
a_ref_Shvetsova_G.A.pdf | 670,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.