Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4085
Назва: ПРОФЕСІОНАЛІЗМ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИКИ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ПЕДАГОГІЦІ
Автори: Пономарьов, О. С.
Чеботарьов, М. К.
Ключові слова: адаптивне управління
система освіти
вища школа
педагогічні технології
професійна і соціальна компетентність
відповідальність
Дата публікації: 19-лют-2015
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність феномену адаптивного управління, стан його досліджень і застосування в педагогіці. Обгрунтовано необхідність у його застосуванні в умовах становлення інноваційного типу світового розвитку. Виявлено недостатньо висвітлені аспекти проблем адаптивного управління в системі освіти. Показано, що сьогодні недостатня увага приділяється застосуванню принципів адаптивного управління у вищій школі. Крім того, має місце певне нехтування визначенням взаємозв 'язку між адаптивним управлінням, формуванням професійної й соціальної компетентності майбутнього фахівця та прищепленням йому почуття особистої відповідальності як за безпосередні результати його професійної діяльності, так і за їх можливі віддалені наслідки. Успішне ж розв язання завдань з поєднання адаптивного підходу з високим професіоналізмом та відповідальністю потребує належного рівня педагогічної майстерності і культури викладача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/4085
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarov_Chebotarov.pdf421,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.