Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4085
Назва: | ПРОФЕСІОНАЛІЗМ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИКИ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ПЕДАГОГІЦІ |
Автори: | Пономарьов, О. С. Чеботарьов, М. К. |
Ключові слова: | адаптивне управління система освіти вища школа педагогічні технології професійна і соціальна компетентність відповідальність |
Дата публікації: | 19-лют-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано сутність феномену адаптивного управління, стан його досліджень і застосування в педагогіці. Обгрунтовано необхідність у його застосуванні в умовах становлення інноваційного типу світового розвитку. Виявлено недостатньо висвітлені аспекти проблем адаптивного управління в системі освіти. Показано, що сьогодні недостатня увага приділяється застосуванню принципів адаптивного управління у вищій школі. Крім того, має місце певне нехтування визначенням взаємозв 'язку між адаптивним управлінням, формуванням професійної й соціальної компетентності майбутнього фахівця та прищепленням йому почуття особистої відповідальності як за безпосередні результати його професійної діяльності, так і за їх можливі віддалені наслідки. Успішне ж розв язання завдань з поєднання адаптивного підходу з високим професіоналізмом та відповідальністю потребує належного рівня педагогічної майстерності і культури викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4085 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomarov_Chebotarov.pdf | 421,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.