Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4084
Title: | ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЕКСПЕРТІВ З ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
Authors: | Подолянчук, C. B. |
Keywords: | експерт експертне оцінювання коефіцієнт компетентності наукова діяльність |
Issue Date: | 19-Feb-2015 |
Abstract: | Статтю присвячено проблемам формування експертної групи. Основною характе- ристикою компетентності експертів вбачається використання спеціального числового показника - коефіцієнта компетентності. У статті детально проаналізовано основні методи його визначення, проте запропоновані емпіричні залежності враховують далеко не всі якості експертів, а іноді містять параметри, які складно визначити. Ураховуючи ці обставини, нами розроблена комплексна та збалансована методика визначення коефіцієнта компетентності експерта з оцінювання наукової діяльності. Така методика на основі існуючих статистичних підходів максимально повно та однаковою мірою відображає найважливіші якості експерта, а саме: рівень професійної підготовки та інформованості, рівень базової аргументації при прийнятті рішення, особисті якості, рівень узгодженості дій із членами робочої групи при проведенні тестового оцінювання. Вона гармонійно поєднує основні методи оцінювання: документаційний, самооцінки, взаємного оцінювання, тестування. Запропоновано інтервальну шкалу оцінювання компетентності експертної групи. З урахуванням об 'єкта експертизи розроблено анкети та оцінювальні листи. Описано ме- тодику проведення експертного оцінювання та наведено результати практичної реалізації запропонованого підходу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4084 |
Appears in Collections: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Podolianchuk.pdf | 693,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.