Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4017
Title: ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ВНЗ
Authors: Гуревич, Р. С.
Keywords: освітні технології
сервіси соціальних медіа
підготовка майбутніх фахівців
навчання протягом усього життя
Issue Date: 4-Feb-2015
Abstract: У статті проаналізовано застосування сучасних технологій навчання в інтеграції з використанням сервісів Інтернет у навчальному процесі ВНЗ та їх вплив на якість підго- товки майбутнього фахівця. Особливої уваги у вищій школі нині набувають педагогічні те- хнології, що інтегруються з інформаційно-комунікаційними технологіями (ІКТ). Розвиток сервісів соціальних медіа дозволив здійснювати спілкування студентів між собою. Відпові- дно до цього, вони можуть бути використані в навчальному процесі ВНЗ. Таким інструме- нтом може стати Блог. Він надає можливість створення нового навчального середовища, використання мультимедіа, розширення його дидактичних можливостей, підвищення його привабливості. Веб-квест у педагогіці – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернет. Інтеграція технологій Блог і Веб-квест зумовили появу технології Блог-квест, що надає можливість здійснювати спілкування, обговорення, висунення та захист власних пропозицій у проекті, що розгляда- ється. Розроблення, впровадження в навчальний процес сучасних інноваційних технологій навчання, їхньої інтеграції з уже наявними технологіями, використання сервісів соціальних медіа, Інтернет тощо сприяють підвищенню якості навчального процесу, формуванню компетентного фахівця, здатного до роботи в інформаційному суспільстві та навчання впродовж усього життя.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4017
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gurevush.pdf437,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.