Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4004
Title: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ
Authors: Романовський, О. Г.
Чеботарьов, М. К.
Keywords: система освіти
адаптивне управління
теорія
принципи
структура
технології
освітній процес
самоврядування
зміст
Issue Date: 4-Feb-2015
Abstract: Показано необхідність адаптивного управління в сучасних умовах пошуку відкритих і демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управ- ління у нестабільній ситуації, коли відбуваються швидкоплинні зміни і впроваджуються інноваційні технології відповідно до вимог суспільства. У статті розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх систе- мах, зокрема в системі вищого навчального закладу. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутнісні ха- рактеристики адаптивного управління: закономірності, ключові принципи, структура, функції і технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторно- критеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4004
Appears in Collections:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanskue_Chebotariov.pdf438,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.