Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4004
Название: | СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ |
Авторы: | Романовський, О. Г. Чеботарьов, М. К. |
Ключевые слова: | система освіти адаптивне управління теорія принципи структура технології освітній процес самоврядування зміст |
Дата публикации: | 4-фев-2015 |
Краткий осмотр (реферат): | Показано необхідність адаптивного управління в сучасних умовах пошуку відкритих і демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управ- ління у нестабільній ситуації, коли відбуваються швидкоплинні зміни і впроваджуються інноваційні технології відповідно до вимог суспільства. У статті розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх систе- мах, зокрема в системі вищого навчального закладу. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутнісні ха- рактеристики адаптивного управління: закономірності, ключові принципи, структура, функції і технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторно- критеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/4004 |
Располагается в коллекциях: | Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanskue_Chebotariov.pdf | 438,16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.