Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/4004
Название: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СУЧАСНОГО СТАНУ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ
Авторы: Романовський, О. Г.
Чеботарьов, М. К.
Ключевые слова: система освіти
адаптивне управління
теорія
принципи
структура
технології
освітній процес
самоврядування
зміст
Дата публикации: 4-фев-2015
Краткий осмотр (реферат): Показано необхідність адаптивного управління в сучасних умовах пошуку відкритих і демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управ- ління у нестабільній ситуації, коли відбуваються швидкоплинні зміни і впроваджуються інноваційні технології відповідно до вимог суспільства. У статті розглянуто розвиток теорії адаптивного управління в освітніх систе- мах, зокрема в системі вищого навчального закладу. Розкрито сутність адаптивного управління та вихідні теоретичні положення, які лежать в її основі. Виділено сутнісні ха- рактеристики адаптивного управління: закономірності, ключові принципи, структура, функції і технології, а також спеціальний інструментарій у вигляді факторно- критеріальних моделей діяльності учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для організації та здійснення адаптивного управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/4004
Располагается в коллекциях:Теорія і практика управління соціальними системами (Щоквартальний науково-практичний журнал)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Romanskue_Chebotariov.pdf438,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.