Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/398
Назва: РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ ПОДСИСТЕМОЙ МАРКЕТИНГА ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: Алисова, О. В.
Дата публікації: 2-сер-2012
Опис: Разработка стратегии управления подсистемой маркетинга предприятия [Текст] / О. В. Алисова ; рук. работы Л. Ф. Николаенко // Студентська наукова конференція (45-а ; листопад-грудень 2010 р. ; Харків). Ч. 5. Секції : Менеджменту. Українознавства і політології. Психології, філософії і освітніх технологій. Економіки підприємницької та освітньої діяльності. Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти : збірник тез доповідей / Укр. інж.-пед. акад. - Х. : [б. в.], 2011. - С. 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/398
Розташовується у зібраннях:Тези студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alisova_OV.pdf50,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.