Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3952
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДубініна, О. М.-
dc.date.accessioned2015-01-27T18:59:13Z-
dc.date.available2015-01-27T18:59:13Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3952-
dc.description.abstractВимоги до підготовки інженерів з програмного забезпечення електронних пристроїв не тільки складні і різноманітні, але й рік від року зростають. Оскільки світ інформаційних технологій швидко змінюється, з’являються нові напрями, нові сфери застосування програмної інженерії. Залишається незмінним одне: необхідність фундаментальної математичної освіти інженерно-технічних фахівців. Математика з одного боку вкрай необхідна цим фахівцям, а з іншого боку - складності в опануванні гігантського обов’язкового об’єму навчального матеріалу породжують протиріччя. Тривалий досвід викладання різних розділів математики майбутнім «ІТ-шникам» дозволяє автору зробити висновок про те, що сучасні студенти прагнуть засвоїти знання, отримати уміння і навички, але не встигають по різних причинах, на яких ми зараз не будемо зупинятись. Потім одні пробіли накладаються на інші і, якщо спочатку по інерції студент ще хоче, але не може в повну силу засвоювати матеріал, то потім через певний проміжок часу, він розуміє, що «не встигає» за навчальною програмою і вчиться вже, так би мовити, формально. Тому вкрай важливо безперервно мотивувати майбутніх спеціалістів з програмного забезпечення, висвітлюючи питання місця, ролі та важливості математичної культури в майбутній професійній діяльності. В зв’язку з проблемою формування математичної культури під час професійної підготовки постає питання про роль вищого навчального закладу у цьому формуванні. І ці питання, на наш погляд, не можуть розглядатися окремо. Оскільки, «математична освіта є благо, на яке має право будь-яка людина і обов’язок суспільства (держави і всесвітніх організаційних структур) надати кожній особистості можливість скористатися цим правом».uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UK
dc.subjectгуманізаціяuk_UK
dc.subjectматематична культураuk_UK
dc.subjectпрограмна інженеріяuk_UK
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UK
dc.titleМАТЕМАТИЧНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dubina.docx112,95 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.