Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3952
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубініна, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T18:59:13Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T18:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3952 | - |
dc.description.abstract | Вимоги до підготовки інженерів з програмного забезпечення електронних пристроїв не тільки складні і різноманітні, але й рік від року зростають. Оскільки світ інформаційних технологій швидко змінюється, з’являються нові напрями, нові сфери застосування програмної інженерії. Залишається незмінним одне: необхідність фундаментальної математичної освіти інженерно-технічних фахівців. Математика з одного боку вкрай необхідна цим фахівцям, а з іншого боку - складності в опануванні гігантського обов’язкового об’єму навчального матеріалу породжують протиріччя. Тривалий досвід викладання різних розділів математики майбутнім «ІТ-шникам» дозволяє автору зробити висновок про те, що сучасні студенти прагнуть засвоїти знання, отримати уміння і навички, але не встигають по різних причинах, на яких ми зараз не будемо зупинятись. Потім одні пробіли накладаються на інші і, якщо спочатку по інерції студент ще хоче, але не може в повну силу засвоювати матеріал, то потім через певний проміжок часу, він розуміє, що «не встигає» за навчальною програмою і вчиться вже, так би мовити, формально. Тому вкрай важливо безперервно мотивувати майбутніх спеціалістів з програмного забезпечення, висвітлюючи питання місця, ролі та важливості математичної культури в майбутній професійній діяльності. В зв’язку з проблемою формування математичної культури під час професійної підготовки постає питання про роль вищого навчального закладу у цьому формуванні. І ці питання, на наш погляд, не можуть розглядатися окремо. Оскільки, «математична освіта є благо, на яке має право будь-яка людина і обов’язок суспільства (держави і всесвітніх організаційних структур) надати кожній особистості можливість скористатися цим правом». | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UK |
dc.subject | гуманізація | uk_UK |
dc.subject | математична культура | uk_UK |
dc.subject | програмна інженерія | uk_UK |
dc.subject | професійна освіта | uk_UK |
dc.title | МАТЕМАТИЧНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dubina.docx | 112,95 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.